En undersøgelse af specialiserede og ikke-specialiserede lærere, der bruger Charanga.
Med grundlag i to uafhængige kandidatspecialer er de positive beviser overvældende. Specialerne har påvist at skoler,
der bruger Charanga, oplever en væsentlig forbedring i musikundervisningen og musikudøvelsen. Vores tætte forbindelser med skolerne betyder, at vi har bred indsigt i, hvor effektivt programmet virker for lærerne.
Tæt på 1.000 musiklærere har delt deres erfaringer med brugen af Charanga-platformen via en online undersøgelse. 96 % beretter om forbedringer i kvaliteten af deres undervisning og elevernes færdigheder. Det har givet ansatte – og især ikke-musikere – selvtillid, professionel viden og redskaber til at levere spændende og moderne musikundervisning.
Øgede færdigheder
Forbedret viden Bedre
undervisningskvalitet
82% Specialist, 88% Ikke-specialist
Forbedret trivsel
Øget selvtillid/jobtilfredshed
reduceret arbejdsbyrde
88% Specialist, 90% Ikke-specialist
Positive elevresultater
Flere færdigheder
Mere musikalsk aktivitet
92% Specialist, 92% Ikke-specialist
Key: Specialist Ikke-specialist